Sykling Fra Pittsburgh Til Washington DC-Prep Og Trening

Hver så ofte, huber og jeg har en diskusjon om hva ting vi ønsker å gjøre før vi har barn. En gang i fjor, etter at vi reiste gjennom Salerno, Roma Og Edinburgh, snakket vi om å sykle fra Pittsburgh Til Washington DC. Men denne gangen bestemte vi oss for å gjøre det. Vi syklet Fra Pittsburgh Til Washington DC! Meg å være meg, selvfølgelig begynte jeg å planlegge ganske umiddelbart.

Booking Turen

Amtrak

Vi hadde hørt Om Amtrak tillate sykler på enkelte tog mellom Pittsburgh Og Washington DC, men visste at det var begrensede plasser på hvert tog. I slutten av januar bestilte vi togbilletter fra DC tilbake til Pittsburgh, inkludert to sykkelplasser.

etter senere forskning fant vi ut at sykkelen min (med 4 » dekk) ikke ville passe på sykkelstativene, så det er noe å huske på. De tilbyr papp sykkel bokser På Amtrak stasjon (for en tilsvarende avgift) som du kan bruke til å sjekke sykkelen. Vi leser at sykkelen måtte være litt demontert for å passe inn i esken, så vi visste at vi måtte håndtere det.

togturen er nesten 8 timer lang, så vi valgte En Sovende Roomette. Her tilbys seter med flatt underlag, dusj og middag. Vi tenkte vi ville være takknemlig for litt ekstra plass siden vi ville trolig fortsatt være stiv fra sykling Fra Pittsburgh Til Washington DC.

Hvor Å Bo

Når vi hadde vårt tog bestilt, begynte vi å finne ut hvilke byer å bo i. Vår rute endte opp med å bli:

• Pittsburgh Til West Newton (32 miles – lørdag)
  • West Newton Til Samløpet (54 miles – søndag)
  • Samløpet Til Cumberland (63 miles – mandag)
  • Cumberland Til Hancock (60 miles – tirsdag)
  • Hancock Til Harpers Ferry (66 miles – onsdag)
  • Harpers Ferge Til Washington D. c. (62 miles-torsdag)

jeg i utgangspunktet fant En B & B Med et rom tilgjengelig i hver by før du bestiller noe, bare i tilfelle vi måtte gjøre noen justeringer. Når jeg visste at vi ville ha et sted å bo i hver by, begynte jeg å bestille. Jeg var i stand til å gjøre det meste på nettet, men et par krevde telefonsamtaler eller e-post. Mens et par var nær å bli booket full, hadde vi ikke noen problemer siden vi gjorde våre reservasjoner om 5 måneder i forveien. Hvis du sykler fra Pittsburgh Til Washington DC, vil jeg definitivt anbefale å gjøre reservasjoner tidlig!

vi planla også å ha en hel dag å tilbringe I DC før du drar tilbake til Pittsburgh, så jeg bestilte et hotell der. Toget går til Pittsburgh på 4pm, men vi hørte fra venner som har syklet denne ruten for å komme til jernbanestasjonen tidlig, spesielt hvis du sjekker en sykkel. Vi visste at vi ønsket minst en natt I DC, og jeg var spent på å se litt.

Trening

Gutter … tok du merke til kjørelengde ovenfor? Vi planla den lengste sykkelturen jeg noensinne har gjort, med den mest sammenhengende turen jeg noensinne har gjort langt. For to år siden gjorde vi en kortere tur med fire dager på ca 30 miles per dag. Jeg har også gjort helgeturer på 40 miles per dag, men aldri noe nær 60 miles på en dag, enn si i fire dager på rad. Så det ga mye motivasjon for å sikre at vi trente nok før vi prøvde å sykle fra Pittsburgh til Washington DC

vår treningsplan var ganske enkel: sykkel så mye vi kunne, på så mange påfølgende dager vi kunne. Noen dager betydde det 10 miles etter jobb. Noen dager betydde det 30 + miles rundt byen. Andre dager ville vi terrengsykkel, bare for a sla den opp.

jeg visste også at jeg ønsket å gjøre minst en 60-mils tur før turen siden min lengste dag var bare 40 miles. Jeg var ganske steinhard om sykling 60 miles minst en gang før turen. Hvis jeg hadde gjort det en gang, var det ingen grunn til at jeg ikke kunne gjøre det igjen, ikke sant?

omtrent tre uker før turen hadde vi endelig en fin dag uten planer og syklet Fra Pittsburgh Til West Newton og tilbake. Det endte med å være ca 65 miles, og jeg hadde ved et uhell mitt første metriske århundre (100km).

vi prøvde også å strekke hver kveld for å unngå mulig skade. Hubs hadde en god ide, og vi endte opp med å ha en venns søster kommer til huset vårt hver annen uke i omtrent tre måneder for å gi oss private yoga leksjoner. Mens det var dyrere enn å gå til et yogastudio, følte vi at det var verdt prisen å ha klassene fokusert på akkurat det vi ønsket-kjernestyrke – ryggstyrke og fleksibilitet for det meste.

Pakking

Hubs ‘ pakkefilosofi for sykkelturer er at alt vi tar med, skal vi kunne ri inn hvis vi må. Siden han bar nesten alle våre utstyr, jeg la ham gjøre reglene om det. Vi måtte pakke super lys uansett siden vi ikke hadde massevis av plass. Vi faktisk gjorde en prøvetur pakking våre klær om en uke eller to før turen, bare for å sørge for at vi hadde nok plass.

min grunnleggende pakkeliste inkludert:

• for ridning:
    • to korte ermer skjorter
    • en langermet skjorte (Varme Utstyr)
    • to sports bh
    • to par shorts / capris
    • to par sokker
    • knestøtter
  • Rene klær:
    • to korte ermer skjorter (som jeg kunne ri i)
    • ett par leggings
    • ett par shorts som jeg egentlig ikke kunne ri i, for å vandre RUNDT DC
    • to sports-bh
    • pyjamas
    • ett par sokker
  • Toalettsaker:
    • ansiktsvask
    • fuktighetskrem
    • kam
    • balsam (siden Noen B&Bs ikke gir dette…hvis jeg forlot hårgelen hjemme, visste jeg at jeg trengte balsam)
    • kontakter
    • kontaktløsning
    • tannbørste og tannkrem
  • Luksus / komfort elementer:
    • razor
    • loofah

Sånn ja. Alle mine toalettsaker passer i en liten pose i styrevesken min, sammen med noen andre nødvendigheter, som en telefonlader, notatbok, telefonen min, solkrem, bug repellant, etc. (Hvis noen er interessert i vår fulle pakkeliste, bare send meg en melding!)

vi håpet å kunne vaske minst en gang i løpet av turen. Men ærlig talt, selv når vi har på seg rene klær, blir vi litt stinkende etter en time eller så med å ri i varme og fuktighet. Jeg skjønte at jeg alltid kunne dyppe i mine rene klær hvis jeg måtte og vaske i DC

Snacks

en ting huber leser var at vi skulle spise hvert 45 minutt. Han satte en timer slik at vi faktisk holdt styr på vår kjøretid under vår testtur, og vi tok en pause rundt 45-minutters mark. Vi spiste en kombinasjon av snackbarer og energi tygger, avhengig av hvor sulten vi følte. Det syntes å bidra til å holde energinivået oppe, og vi bestemte oss for å ta pausene mens du syklet fra Pittsburgh til Washington DC

vi visste at vi ville kunne gjenopprette snackbarer under turen, men vi var ikke sikre på at energien tygger. Jeg kjøpte to pakker med energi tygger per dag med ridning, pluss en eller to statister. Noen av våre tygger hadde ekstra natrium, som vi visste at vi ville trenge på grunn av svette. Noen av dem hadde koffein, og noen var bare vanlige.

jeg kjøpte også en snackbar per person per dag. Noen av stolpene vi liker er to porsjoner, så det regnes som nok for en dag. Vi planla å stoppe for lunsj de fleste dager, så vi var dekket der. På vår testtur var vi ikke veldig sultne etter at vi spiste lunsj, og jeg skjønte at vi sannsynligvis bare ville ha energi tygger om ettermiddagen.

Til slutt hadde vi to snack-sized Ziploc poser med hjemmelaget trail mix. Jeg legger sesamstenger, cashewnøtter, pistasjenøtter, tørket frukt Og M&Ms I blandingen. Jeg ville ha noe lett å spise for å ta med oss inn på rommet vårt om natten fordi en venn som syklet stien i 3 dager (HVA!) sa at hun ville bli sulten midt på natten da hun var på topp med maratontrening. Så, jeg skjønte å ha en enkel matbit på rommet vårt kunne ikke skade!