Život recenze – naděje a trápení za zavřenými dveřmi

Život je název – inspirovaný David Attenborough – BBC One seriálu Mike Bartlett, oceněný dramatik obrátil ocenění-vyhrávat TELEVIZNÍ spisovatel. Už dříve používal epické tituly jednoho světa-Trauma, tisk – ale stále je to odvážné prohlášení. Obsahuje tato šestidílná série skutečně všechny výkyvy a rozmanitost lidské existence? Po shlédnutí tří epizod, tato otázka je stále nezodpovězena, ale je jasné, že se jedná o zábavné týdenní drama, které se netočí kolem řady brutálních vražd. To by mělo většině z nás stačit.

životní nárok na všeobjímající zastoupení je částečně odůvodněn jeho nastavením: velký viktoriánský dům v Manchesteru, který byl rozdělen na čtyři byty. Nejedná se o drama o dvacítce v domě-podíl, jak v 90.letech ukazují tento život. Není to ani rozlehlé rodinné obydlí, jako v posledních letech a letech(i když podle leteckých a vnějších záběrů, které otevírají každou epizodu, mohlo být snadno natočeno ve stejné oblasti Stockportu). Spíše, způsoby, kterými jsou čtyři hlavní obyvatelé izolováni, navzdory jejich blízkosti, a nakonec najít způsoby, jak se spojit přes dělící stěny, jsou to, co poskytuje základy příběhu.

nejprve se setkáváme s Gail (Alison Steadman), která spěchá vyzvednout svého manžela Henryho (Peter Davison)z nemocnice. Cestou se těsně vyhýbá přejetí starého přítele ze školy. Reakce přítele na Henryho sténání umožňuje Gail podívat se na její desetiletý vztah čerstvýma očima. Manželství mezi Davidem (Adrian Lester) a Kelly (Rachael Stirling) se naopak zdá být blaženě šťastné. Ale nejsou to vždy „nejšťastnější“ páry, které skrývají nejtemnější tajemství? Je to v dramatech Mika Bartletta, tak jako tak. Praskliny se objeví, když David je cíl trvalé flirtování kampaň z Saira (Saira Choudhry, plnění divoce charismatický ex-Corrie herec kvóty v Suranne Jones nepřítomnosti).

V jiném bytě, těhotná Hannah (Melissa Johns) se snaží zapojit na-jednu-noc Andy (Calvin Demba) v život jejich nenarozeného dítěte, ani jak pokračuje její vztah s live-v snoubenec (Joshua James) se setkala následně. Je to složité. Podél koridoru, moc bezdětné fortysomething Belle (Victoria Hamilton) se snaží – a není – li-se o sebe postarat, když její sestra je hospitalizace trefuje s přidanou odpovědnost tvrdohlavý dospívající neteř (Erin Kellyman).

Poznáváte „Belle“? Vzrušující, život je zasazen do stejného televizního vesmíru jako Bartlettův obrovský hit, doktor Foster. Zmateně, Hamiltonova postava, dříve Anna, ostříhala si vlasy a jde pod jiným jménem. Začíná znovu v Novém Městě a, v jistém smyslu, stejně jako Bartlett. Doktor Foster nemilosrdně zkosil sociální mravy střední třídy střední Anglie, líčit místo, kde“ investice “ byla kód pro finanční kriminalitu a večírky poskytovaly krytí pro nevěry a jiné zrady. Vše dost hořké na to, aby se udusilo, ne-li umyté všudypřítomnou kbelíkovou sklenicí chablis.

toto drama má jiný směr a uznává lidské slabosti se soucitem. V tom, co může být kývnutím na kritiku srovnanou s opilostí doktora Fostera, se Belle / Anna zotavuje ze svého alkoholismu. Prolínání příběhů, trápení a naděje uprostřed vkusný nábytek je obvykle doménou Richard Curtis romantické komedie a, občas, Život zatočí v tomto směru. V hlavní, i když, a to navzdory twee dotkne magického realismu a příliš mnoho soundtrack nabídky od Guy Garvey (real-life manžel Stirling), vyhýbá se dezinfikují sentiment. Je to na základě scénáře, který se skutečně zajímá o často marginalizované postavy. Hannah má postižení, například, ale není to ani definující charakter, ani trapně ignorováno. Gail mluví za generaci žen oslabených tradičním manželstvím. Jindřichovi je dán prostor, aby věrohodně vyjádřil nepochopení svých manželů, kteří sotva mohou být osobně odpovědní za všechny hříchy patriarchátu.

Toto je britská televize ve své neobyčejné nejlepší. Citovat další skvělou postavu Steadmana, Gavina a Staceyinu Pamelu: „je to drama, Micku, prostě to miluji.“.“Jak každá epizoda vrstev na složitosti postav, vaše sympatie může posunout, ale budete vždy příjemně zakořenění pro někoho. Kousavé sociální satiry je skvělé, ale to je další působivý výkon zase takový vážný úžasu na lidská kapacita pro připojení do přesvědčivé zábava. První známky jsou, že Bartlett a toto talentované obsazení to stáhnou. A pokud ne? No, takový je život, ne?

{{#ticker}}

{{topLeft}}

{{bottomLeft}}